Ostutingimused
1. ÜLDSÄTTED
1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.
1.2. Poe haldajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus Kliendile teatada sellest kirjalikult elektronposti teel.
2. TOOTED JA OSTU SOORITAMINE
2.1. Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Poe haldaja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
3. TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED
3.1. Esitatud tellimused vaadatakse läbi 24 tunni jooksul.
3.2. Toodete tarneaeg Eesti piires on 4-12 tööpäeva. Suurte pakkide (uksed, stanged jne) võib tarneaeg olla pikem, 5-14 päeva.
3.3. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.
4. LEPINGUST TAGANEMINE ENNE POE HALDAJA POOLSET LEPINGU TÄITMIST
4.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Poe haldajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@evaruosa24.ee või helistada numbril 53449187. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
4.2. Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale Poe haldaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
4.3. Poe haldaja kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 3 tööpäeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.
4.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine haldajale.
5. TAGASTUSÕIGUS
5.1. Ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.
5.2. Tagastusõigus ei kehti juhul kui varuosa on lahti monteeritud või vigastatud kliendi poolt.
5.3. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, või samale krediitkaardile, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.
5.4. Kaupade tagastamisel ei kata Poe haldaja kulusid, mis hõlmavad: transporti, varuosa paigaldamist/testimist ja eemaldamist.
6. PRETENSIOONIDE KÄSITLEMISE KORD
6.1. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast.
6.2. Ekspertiisi teostab Nurga teenus OÜ esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.
6.3. Sõltumatu ekspertiis - kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi juures, kui klient ei ole Nurga teenus OÜ poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul.
6.4. Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui Nurga teenus OÜ tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud tarbija süül.